به وبلاگ میلاد خوش امدید
به وبلاگ میلاد خوش امدید

به وبلاگ میلاد خوش امدید

دانلود CreeHack 1.2 خرید امکانات پولی بازی ها در اندروید

                                                

خرید سکه و الماس یا ... در بازی ها بدون نیاز به روت 

قابل اجرا بر روی تمام نسخه های اندروید با عملکردی شبیه به نرم افزار Freedom

نرم افزار بسیار نایاب

CreeHack

نرم افزاری عالی و فوق العاده برای هک در بازی هاست! اگر پیگیر مطالب سایت برترین های اندروید بوده باشید حتما مطلع هستید که تا به حال چند نرم افزار مختلف برای هک در بازی ها معرفی کرده ایم که با استقبال بالای کاربران روبرو شده است . این نرم افزارها هر کدام با قابلیت های ویژه خود می توانستند موارد متعددی در بازی ها مانند جم ، سکه ، الماس ، طلا و … را هک نمایند ، اما شاید عیب اساسی این نرم افزارها که شاید تعدادی از کاربران از آن ها فراری بوده اند و یا در آرزوی یک بار استفاده از آن مانده بودند این بود که این نرم افزارها برای عملکرد کامل نیاز به روت داشتند اما این مژده را به کاربران سایت  بدهیم که Creehack که امروز قصد معرفی آن را داریم بدون نیاز به روت قادر به هک در بازی هاست .

 

ادامه مطلب ...

دانلود Iron Man 3 2013 - فیلم مرد آهنی 3 (دوبله فارسی)

پس از اتفاقات « مرد آهنی 2 » و همچنین « انتقام جویان » ، تونی استارک ( رابرت داونی جونیور ) حالا بیشتر وقتش را در عمارت عظیم و امنیتی اش سپری میکند. او که به بی خوابی مبتلا شده، بیشتر زمانش را به بررسی و تست تکنولوژی های جدید بر روی لباسش می گذراند و در اینکار از نظرات دوست دختر و همکار قدیمی اش پپر ( گویینت پالترو ) نیز استفاده می کند؛ اما قرار نیست اوضاع همیشه آرام باشد

 

ادامه مطلب ...

دانلود Iron Man 2 2010 - فیلم مرد اهنی 2 (دوبله فارسی)

مخترع میلیاردر، «تونی استارک» که اکنون تمام دنیا از زندگی دوگانه او بعنوان «مرد آهنی» خبر دارند، از طرف دولت تحت فشار قرار می گیرد تا تکنلوژی ای که بدست آورده را به ارتش بدهد. استارک که نمی خواهد به این راحتی اختراعش را در اختیار دیگران بگذارد، تصمیم می گیرد به همراه دوستانش در مقابل دشمنانی قدرتمند بایستد.

  ادامه مطلب ...

دانلود Iron Man 2008 - فیلم مرد اهنی (دوبله فارسی)

«تونی استارک» که یک مخترع و کارخانه دار میلیاردر است، به وسیله چند نفر دزدیده می شود و آنها او را مجبور می کنند که سلاحی اسرار آمیز بسازد اما به جای آن استارک زره ای آهنین می سازد و به وسیله این زره از چنگشان می گریزد و به آمریکا بر می گردد و تصمیم می گیرد از این زره برای مبارزه با شر استفاده کند.

کاندید اسکار بهترین جلوه های ویژه و تدوین صدا و برنده و نامزد بیش از 65 جایزه دیگر

  ادامه مطلب ...

دانلود EF Commander v10.50 x86/x64 - نرم افزار مدیریت فایل ها در ویندوز

EF Commander


یکی از پیچیده ترین و با قابلیت ترین نرم افزار ها در زمینه ی مدیریت فایل است که قابل استفاده توسط کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد. این نرم افزار برای اولین بار در سال 1994 و تحت سیستم عامل OS/2 نوشته شد و به منظور مدیریت ارائه برای برنامه های DOS قدیمی استفاده می شد. تا در سال 1996 برای نسخه ی 32 بیتی سیستم عامل ویندوز مایکروسافت ارائه شد. قابلیت کاربری این محصول بسیار آسان است و اگر شما به دنبال مدیریت فایل های تان هستید از این نرم افزار بهره مند شوید.

 

ادامه مطلب ...